okej!

det var inte många dagar jag palla att blogga! men skit samma :) och nu när jag ändå inte har nånting att göra tänkte jag slänga in ett inlägg eller två :)
Som sagt är i alla fulla fall i stugan och vill ni höra min emo berättelse så kolla facebook!
Lovet har inte börjat bra om man säger så... Men om man ska tänkta lite possetivt så kommer Fjante imorgon!♥ typ en räddare i nöden? ;) hhaha, nä men antingen stannar vi här en dag och åker hem till Älvsbyn på torsdag eller så far vi hem direkt, vi får se hur vi gör :) Har då inte träffat han på en vecka heller så ni kan ju tänka er om jag längtar nå efter han?!
'
Tänkte lägga in några bilder från jul också nu när jag lika håller på. Julen spenderades här i pottis och ni som undrar vad pottis är så är det ett smeknamn för (puottaure) men ingen har typ hörts talas om det x) men det ligger typ 2 mil från Kåbdalis så nu vet ni de!
Vi friade iaf med min farmor och farfar, morfar, min morbror, min moster, hennes man och min lilla kusin :) och mamma, pappa och Oskar då förstås ;)
och oj vad internet är segt! blir bara en bild, får lägga upp dom andra sen nån gång :)
//Anna ♥

Kommentarer
Tesan

Firade du med Helena för det är då enda mostern du har som har en man? Jag har bara en sambo. HAhaha!



Blogg: http://tesansblogg.blogg.se/
2010-12-28 @ 13:47:22
Mattteeeilda

Läckra Sockor ; )



2010-12-30 @ 21:03:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback