Sjuk...

Idag har jag inte varit på skolan, eller om vi ska vara jätte noga.. Så igår var jag inte på skolan.
Hade lite feber när jag vakna och ont i hela kroppen, fast det kan nog bero på att jag gymma i torsdags... och säger bara HAHA! jag är så jäkla klen så det är pinsamt! huvva måste verkligen börja träna, men jag är så LAT!
Så idag har jag bara suttit vid datorn hela dan och då är de verkligen hela dan. Som min tremänning sa:
''Alltså du är fan den värsta fbnötarn bland alla mina kontakter! Varje jävla gång man går in så har du skrivit eller gjort något.. Gör du något annat eller?''
svar näe! och jag menar vad annat kan man göra om man är sjuk, om inte ligga vid datorn hela dan? ;)
Fast vid åtta så for jag ju faktisk till Ante ett tag kom hem vid elva. Så vi kollade lite idol ( för första gången typ)
och Jay, wow! förut gillade jag han inte! men ikväll var han riktigt grym! så jag hoppas han vinner! för hejja egentligen på olle... men han åkte ju ut! Så nu får Jay ta hem det här annars ska jag aldrig mer kolla på idol! ;)
och juste imorn far jag och min babe till lule och shoppar. Sen blir det pite när jag kommer hem:) och såklart blir de ju att va med Fjante oxå


Kommentarer
Michael Nilsson

mjase mjase, ser ut som ni är påväg att göra annat. vet it, mjase.



2010-12-29 @ 09:17:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback