Dag 6: En bild på du och en vän(ner) du inte varit med på länge..



(Elin & Jag)
Vi var väldig mycket med varandra förut, eller vi var jämt med varandra!
vi sov över varje helg hos varandra och följde hem efter skolan.
Men nu träffas vi inte ofta kanske 2 gånger per år ? eller nå sånt..
(Matilda&Jag)
och jag och matilda som träffas varje dag på skolan vi träffas nästan aldrig heller! :O
(Elin&Emma)
och Emma träffar jag alldeles för sällan nu förtiden oxå...
hon och Elin går skola i Luleå nu, så man träffas ju aldrig på vardagarna..
// Annna

Kommentarer
alexandra "agapi" ♥

Nu drar jag igång mitt nya projekt, Läsarnas val.

Men jag behöver DIN hjälp!

Så kika in på min blogg och ge mig lite förslag,

utan dig blir det inget projekt ;)

kram, A. ♥



Blogg: http://agapis.blogg.se/
2011-01-25 @ 12:55:18
Elin

Jag tycker verkligen vi borde vara med varandra snart Anna! Var ju en evighet sen sist..! :D



2011-01-25 @ 20:20:55
Elin

Jag tycker verkligen vi borde vara med varandra snart Anna! Var ju en evighet sen sist..! :D



Blogg: http://elinbergvall.blogg.se/
2011-01-25 @ 20:21:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback