Filmkväll.

Tjoo! Nu är vi just hem kommen från Jens :) efter många om och men så följde ante oxå. Vi hämta upp min babe på vägen dit, hon har ju varit i småland i en evighet! och nu fick jag träffa henne! även (otilia oskar och sandra var hos jens ;) vi såg typ nån film om ett par fångar som dom släpper av på en ö och sen får dom döda varandra typ för att bli fri och blablabla... den var helt ok! sen såg vi saw och dom är bara äckliga, men matilda hatar såna filmer så i början satt jag bara och skratta åt henne.
och nu sitter jag här och är hungrig! jag är hungrig jämt! börjar nästan tro att det är nå fel på mig :O så nu när fjante har spelat klart sitt NÖRDIGA spel, ska jag tvinga han att följa mig å äta ;)
Godnatt på er alla. ♥
hitta en gammal bild på mig och min babe ;)

Kommentarer
Tesan

Hungrig jämt säger du... Det är inte så att Felicia ska få en liten kusin? :-D



Blogg: http://tesansblogg.blogg.se/
2011-01-06 @ 16:19:40
Mattteeeilda

Haha! Din Mosters kommentar ftw! äru på smällen ; ).

btw så puss på dig söto ;*



2011-01-06 @ 22:23:09
Anonym

Svar: hahaha nä det ska hon inte! och nä matilda blä på dig ;)



2011-01-07 @ 01:15:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback