Franska...

Sitter och har franska just nu slutar om 10 min... och jag är själv! För Elina är ledig och mallan är sjuk!
och märker att jag inte har uppdaterat på ett bra tag nu, men har inte haft ork... men nu ska jag försöka blogga hela veckan ut iaf, vi lär ju märka hur det går ;)
'
'
'
'
Kan dra igenom förra veckan lite fort!
  • Färga håret! (men det blev katastrof!)
  • Min helg blev inte som det skulle bli x)
  • Klara Samhälls provet!!!!
  • Fick ELF sminket! Fatta billigt och fort det gick att få det!
  • Åkte ut till antes stuga och åt middag, och blev typ tvingad att se hockey-.-  alltså så jäkla dåligt det är! man hinner ju inte ens med vart bollen eller ja pucken far! så när jag kollar på hockey tittar jag på reklamen som är runt om rinken eller vad det nu heter x) men luleå vann ju och de var ju som bra ;D
Sen har det inte hänt så fasligt mycket mer,så nu ska jag fortsätta med Mon Ton Son och franska verb!
ByyyyyE // ANnna

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback