Lite mer helg ;)

Haha såg nu att jag skrev ju inte så mycket om helgen eller ja inga detaljer i alla fall! Men vi kom i alla fall upp på freda kväll, då såg vi bara tv och myste på. Lördag morgon ställde vi klockan så vi inte skulle sova bort hela dagen, och det gick faktiskt bra, om man bortser från att vi inte steg upp eller vakna av larmet men resten av familjen gjorde det :D haha men vi var ändå upp vi 11 tiden och for ut vi tolv. Vi var som ute och körde hela lördagen for till stugan och åt lunch och värmde oss lite, men efter det var det jäkligt tungt att ta sig ut i igen men vi klädde på oss och for en sväng till. Men när vi kom hem  från den var alla helt slut! Vi åt middag såg tv spela massa spel! och sen gick vi och la oss.. och imorse när jag vakna hade jag ont i hela kroppen, märks att jag är otränad! :( men jag var inte ensam om att ha ont kan jag lova! vi frukosten satt alla och klaga typ x) så det blev bara en liten sväng i dag.
och egentligen var det meningen att jag skulle ta hem min skoter idag, men så blev det inte... utan pappas skoter gick sönder så vi var tvungen ta hem den ist! men blir så jag tar hem den nästa helg. :) och nu ids jag då inte skriva nå mer har ont i fingrarna och armarna! Så nu ska jag krypa ner i min ny bäddade säng och sova! Godnatt på er alla :)




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback