Nyår!

Vårat nyår började i korsträsk med god middag (oxfilé & potatisgratäng) hos Ante med hans föräldrar och några bekanta till dem :) sen myste vi på hemma och såg film :) tills folk börja ringa och ville ha skjuts ... och ante hade lovat tidigare att vi INTE skulle fira nyår i en bil.. men så vi for och skjutsa massa folk och sen skulle vi svänga förbi mig och hämta nå saker, då ringer Jim och tjorvar! ;) och de slutade med att vi for till kronogård, vi var där typ 3 minuter i tolv! så vi hann precis till 12 slaget ;)
Vi stanna där ett tag i nån stuga vet inte hos vem riktigt, och sen fick jag även träffa Emma! och det trodde jag verkligen inte när kvällen började att vi skulle sitta i hennes husvagn och mysa ;D men var riktigt kul att träffa henne igen.
och när vi kom så hade tydligen nån kille kört i fyllan på skoter och kört rakt in i en folkmassa. men som tur blev ingen på körd, men polisen kom och blablabla..
Efter det for vi vidare till kåbdalis en snabbis och sen hem till korsträsk igen.
Så vi hade hann med väldigt mycket.
och jag tog inte en ändå bild på nyår!!!!! är sjukt arg nu i efterhand!....
och jag vet att jag är väldigt bra på stava ;)

Kommentarer
Tesan

Du är för snäll. Nyår i en bil!!!!!



Blogg: http://tesansblogg.blogg.se/
2011-01-04 @ 12:01:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback