Svar till Izabelle :) om ELF!

Hej! Alltså jag tyckter det är både bra och dåligt.. jag har ganska torr hud så på mig fastnar det inte så bra..men har med en dagcremé under så sitter det ganska bra. och penslarna som följer med tyckter jag inte om! pulvret vill som inte riktigt fasta på borsten :S men om man tar en annan borste funkar det! Men mina kompisar som oxå köpte mineralsminket är hel nöjda! :) Så det beror nog lite från person till person vad man tycker. Men när det är så pass billigt så tycker jag absolut att det värt och prova! :D
http://www.eyeslipsface.se/ om ni inte sett den sidan så kolla! dom har grymt billigt smink! och billig frakt och tog 3 dagar för grejerna att komma! :)
Det var detta startkitt jag köpte!
plus för sminket och minus för borstarna!
köpte även ögonskuggan och den är jag helt nöjd med! inga klagomål där ;)

Kommentarer
cattis

kollade på det för ett tag sedan och har länge tänkt på att beställa men inte riktigt vågat, men nu kanske man ska göra det :D



Blogg: http://catharinanejman.blogg.se/
2011-01-26 @ 09:12:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback