Fredag!

Tjoo alla glada, sura, ledsna och ja vad ni nu är ;) ligger i antes soffa (som vanligt?) och smälter maten. Vi åt taco,och jag hacka grönsakerna, medan ANDREAS satt och spela dator -.-  så visst är jag bara för duktigt ;D
Det var i alla fall super gott! och senare ikväll ska jag nog försöka lura ner han på byn, för jag är grymt godis sugen!
.
.
.
och jag kom just på att det är ju FREDAG idag! :O usch och fy och blä! för det innebär att det är bara två dagar kvar till söndag och därefter är det måndag :'/  känns som lovet gått alldeles för fort! det skulle gärna få kunna vara en vecka till! och dessutom ska jag ha läst ut en bok på 250 sidor på engelska tills på måndag... och jag har läst fyra!
så dom här få dagarna som är kvar av lovet ska jag plugga.... kul liv!
men aja nu ska kolla lite tv kanske läsa en sida ur boken, sluta va emo och lura ner Ante på byn ;)
// Annnnna

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback