Träning!

Tjolahopp! Nu är jag förmodligen på gymmet och tränar upp min kondition! För det mina kära vänner och ovänner är något jag verkligen måste ta itu med...
Jag hatar verkligen och träna, är nog världens lataste människa när det kommer till den punkten. TYVÄRR!
Man bara springer och springer men man kommer ingen vart?! Spelar ingen roll om man springer ute, är samma visa där. Dessutom blir man bara svettig och trött..
MEN (det finns alltid ett men ;) det är något som måste göras. Förövrigt har vi en idrottsuppgift som kortfattat lyder: Träna 15 nä 10 veckor... och om jag nu ska klara detta så gäller det att inte ligga på lat sidan!


Kommentarer
Jockeee

Det är ju bara träna i 10 veckor ;)



2012-01-04 @ 15:52:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback